تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراهیمی، ناجی تمام نشدنی تراکتور

کد خبر: ۴۶۶۷۷۷

۴۴۷  بازدید

مهاجم تیم تراکتورسازی درست مانند روزهای جوانی بهترین عملکرد را در ترکیب تیمش دارد.

ورزش‌سه: همه آنهایی که اوایل فصل از محمد ابراهیمی انتقاد می کردند که او مانند دوران حضور در گسترش فولاد نیست و برای تراکتورسازی کار خاصی انجام نمی دهد، حالا حرفشان را پس می گیرند. مهاجم تکنیکی تیم تراکتورسازی در بازی دیروز تیمش مقابل پیکان نیز عملکرد خوبی داشت و گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

ابراهیمی این روزها به ناجی تراکتورسازی تبدیل شده است؛ او مقابل نفت آبادان نیز یک گل زد و یک پاس گل داد. مهاجم محبوب سرخپوشان تبریزی همچنان در اوج دوران بازی خود قرار دارد و دوباره به همان بازیکنی تبدیل شده که سال قبل در گسترش از او سراغ داشتیم. او حتی امسال در برخی بازی ها عملکردی به مراتب بهتر از پارسال داشته و بی تردید موثر ترین مهره تراکتورسازی در لیگ شانزدهم بوده است.

نکته قابل توجه درباره ابراهیمی اینکه با وجود بازگشت به دوران اوج در دو سال گذشته اما همچنان در انتظار دعوت به تیم ملی است؛ شاید حالا که او روندخوبش را در پیش گرفته، بتواند نظر کارلوس کی‌روش را جلب کند.

 ابراهیمی، ناجی تمام نشدنی تراکتور ابراهیمی، ناجی تمام نشدنی تراکتور  ابراهیمی، ناجی تمام نشدنی تراکتور 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراهیمی، ناجی تمام نشدنی تراکتور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..