تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه اعطای امتیازات جدید به جامعه ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی/ فرآیند تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی در چارچوب قوانین

رییس مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از نحوه اعطای امتیازات جدید به جامعه ایثارگران دانشگاه و فرآیند تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی در چارچوب قوانین خبر داد.

به گفته وحیدی جامعه ایثارگران مدنظر شامل رزمندگان با بیش از شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه، جانبازان بالای  25 درصد، آزادگان شامل سه سال اسارت، فرزندان جانبازان بالای 50 درصد، فرزندان شهدا و فرزندان آزادگان با بیش از سه سال اسارت که دارای مدرک تحصیلی دکتری تخصصی مورد تایید وزارتخانه های علوم و بهداشت است.

وی افزود: براساس بخشنامه شیوه نامه نحوه اعطای امتیازات جدید به جانبازان و ایثارگران دانشگاه که در مهرماه امسال ابلاغ شد، 25 درصد از نیازهای استخدامی و تامین نیروی انسانی در دانشگاه به خانواده های شاهد، جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و جانبازان 25 درصد و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت، اسرا و خواهر و برادر شاهد باید اختصاص پیدا کند.

رییس مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بخشی دیگر از این بخشنامه که درباره بازگشت به کار جانبازان و ازادگان آمده است، بررسی درخواست بازگشت به کار جانبازان و آزادگانی که با دانشگاه قطع همکاری کردند، صرفا برای یک بار با اعلام مراتب به اداره کل منابع انسانی و سیاست های رفاهی دانشگاه و پس از موافقت شورای اداری و مالی دانشگاه در سازمان مرکزی امکان پذیر است.

وی همچنین درباره فرآیند تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی در چارچوب قوانین سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: این مهم باعث شد تا علاوه بر کاهش زمان روند تبدیل وضعیت استادان، رضایتمندی بیشتری نیز حاصل شود.

وحیدی دستورالعمل اجرایی تبدیل وضعیت استادان را در 2 محور «ارتقا» و «شناسنامه علمی» معرفی کرد و گفت: تاکنون بیشتر پرونده‌های ارجاعی واحدها بر اساس نوع اول بوده و بخشنامه تبدیل وضعیت بر اساس شناسنامه علمی اواسط بهمن ارائه و به اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه اعطای امتیازات جدید به جامعه ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی/ فرآیند تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی در چارچوب قوانین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..