تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ استان منتظر بارش برف و باران باشند

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به فعالیت سامانه بارشی جدید در کشور گفت: بارشهای باران و برف طی دو روز آینده برخی از نقاط ۱۰ استان کشور را در بر می‌گیرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: امروز یکشنبه برخی مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، زاگرس مرکزی و جنوبی و شمال شرق کشور دچار بارشهای پراکنده برف و باران می‌شود.
 
وظیفه اظهار کرد: از اواخر وقت امروز نفوذ جریانهای سرد شمالی و عبور شرق سوی موج بارشها در نیمه غربی کشور قطع می‌شود و برخی مناطق دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی دچار وزش باد شدید خواهند شد.
 
وی ادامه داد: در دو روز آینده جریانات مرطوب جنوبی در جنوب شرق، شرق و جنوب کشور فعال خواهد بود و موجب بروز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید خواهد شد.
 
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که روز سه‌شنبه نیز این شرایط بارندگی محدود به جنوب شرق کشور خواهد بود؛ دوشنبه صبح نیز بارشها به‌طور پراکنده در سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و مناطق جنوبی کشور تداوم یافته و به‌تدریج قطع خواهد شد.
 
وی افزود: از عصر دوشنبه ضمن کاهش قابل توجه دما در شمال شرق و شرق کشور، کاهش بارندگی گاهی با وزش باد شدید در این مناطق رخ خواهد داد و روز سه‌شنبه نیز استقرار هوای سرد علاوه بر شمال شرق و شرق کشور، نواحی مرکزی را نیز در برمی‌گیرد.
 
وظیفه ادامه داد: در روز سه شنبه نیز با کاهش فشار بر روی سواحل دریای خزر مخصوصا استان گیلان، شاهد وزش باد شدید جنوبی و افزایش دما خواهیم بود.
 
وی اظهار کرد: شدت بارش امروز یکشنبه در فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، بخشهای جنوبی استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان، مناطق شمالی و شرقی هرمزگان، جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان و شرق مازندران و در روز دوشنبه و سه‌شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق هرمزگان خواهد بود همچنین طی سه روز آینده خلیج فارس، دریای عمان و خزر مواج خواهد بود.
 
وظیفه،  استان همدان را با 6 درجه زیر صفر سردترین و بندرعباس را با 25 درجه بالای صفر گرمترین نقاط کشور دانست و عنوان کرد:‌ دمای هوای امروز تهران 10 درجه بالای صفر است که طی 24 ساعت آینده در گرم‌ترین ساعات به هشت درجه بالای صفر می‌رسد.
 
منبع: تسنیم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ استان منتظر بارش برف و باران باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..