تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرغ چیمی چوری به همراه سیب زمینی و پیاز

وب سایت دکتر کرمانی: چیمی چوری یک نوع سس است که برای گوشت های گریل شده مورد استفاده قرار می گیرد. این سس در واقع آرژانتینی است و دو نوع سبز و قرمز دارد ( بستگی دارد چه موادی استفاده کنید ). برای درست کردن این غذا، یک مرغ را به چهار قسمت تقسیم کنید. اجازه دهید هر کسی بخش مورد علاقه خودش را بخورد. مرغ با پوست باشد یا بدون پوست فرقی نمی کند اما اگر می خواهید طعم سس، بیشتر در غذا حفظ شود پوست مرغ را جدا نکنید. در غذایی که امروز آموزش آن را می خوانید تمام درشت مغذی ها (پروتئین، کربوهیدرات، چربی سالم ) به کار رفته است. این روش جدید طبخ مرغ را مطمئنا دوست خواهید داشت.

مواد لازم:

یک دوم فنجان موسیر خرد شده یک سوم فنجان گشنیز تازه خرد شده یک چهارم فنجان روغن زیتون یک چهارم فنجان سرکه انگور قرمز یک و یک دوم قاشق چای خوری نمک سه چهارم قاشق چای خوری فلفل قرمز خرد شده یک مرغ کامل که به چهار قسمت تقسیم شده باشد ( حدود یک کیلو و هشتصد گرم ) یک قاشق غذاخوری پودر فلفل قرمز 450 گرم سیب زمینی های کوچک که به چهار قسمت تقسیم شده باشند. دو عدد پیاز قرمز کوچک که برش های آن خرده باشند. برگ گشنیز مرغ چیمی چوری به همراه سیب زمینی و پیاز

طرز تهیه:

1-فر را تا دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید، یک سینی مخصوص فر را با فویل بپوشانید.

2-موسیر، گشنیز، 2 قاشق غذا خوری روغن، 2 قاشق غذا خوری سرکه، یک قاشق چای خوری نمک و فلفل قرمز را در یک کاسه کوچک با هم ترکیب کنید. با احتیاط پوست را از روی گوشت مرغ جدا کنید، ترکیب گشنیز را با برس به صورت مساوی روی گوشت بکشید، دوباره پوست مرغ را روی آن برگردانید.

3-یک قاشق غذا خوری روغن را روی ماهی تابه که آماده کردید بریزید، پودر فلفل قرمز و سیب زمینی را اضافه کنید، آن ها را به هم بزنید تا خوب آغشته شوند. پیاز را به ماهی تابه اضافه کنید، با یک قاشق غذا خوری روغن و یک دوم قاشق چای خوری نمکی که مانده روی آن بریزید. چهار قسمت مرغتان را بچینید، طوری که قسمت دارای پوست مرغ رو به بالا باشد. آن را به مدت 35 دقیقه یا تا زمانی که مرغ کامل بپزد در دمای 425 درجه فارنهایت بپزید. مرغ را روی تخته برش قرار دهید، اجازه دهید 5 دقیقه بماند. پوست را از روی سینه جدا کنید و دور بیندازید. سینه مرغ را از وسط به دو نیم تقسیم کنید.

4-کباب کن فر را با بالاترین درجه گرم کنید.ماهی تابه به همراه سبزیجات را به فر بازگردانید، به مدت 5 دقیقه یا تا زمانی که سبزیجات خامه ای شوند آنها را بپزید. مرغ را به ماهی تابه بازگردانید. دو قاشق غذاخوری سرکه باقی مانده را رویش بریزید و در پایان نیز برگ های گشنیز را روی آن بریزید.

اطلاعات تغذیه ای:

موادی که در این دستور پخت آمده است برای 6 وعده می باشد، هر وعده شامل 116 گرم مرغ و یک فنجان سبزیجات می باشد.

اطلاعاتی که در ادامه می آید مربوط به یک وعده از این غذا می باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرغ چیمی چوری به همراه سیب زمینی و پیاز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..