تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی هوشمند معرفی نشده هووآوی لو رفت / پی ۱۰ لایت در راه است؟

هووآوی یکی ـ دو گوشی هوشمند در خط تولید دارد البته اگر گوشی اخیر لو رفته این شرکت یعنی آنر ۸ که قرار است تا گوشی جانشین باشد را هم به حساب آوریم.

همچنان که شما نیز احتمالا با خبر هستید این شرکت چینی در برنامه‌های خود آیین رونمایی گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود با نام پی ۱۰ را در اواخر ماه فوریه میلادی تهیه و تدارک دیده است.گوشی پی ۱۰ به احتمال نسخه بهبود یافته‌ای هم دارد که ظاهرا هووآوی نام پی ۱۰ پلاس را برای آن برگزیده است. علاوه بر این، هووآوی می‌توانست و همچنان هم می‌تواند تا گوشی پی ۱۰ لایت را در قالب مدل دانگرید معرفی کند یعنی درست کاری که با گوشی پی ۹ کرد.

۲

هووآوی همچنین یک گوشی اعلام نشده در TENAA دارد که به تازگی لو رفته است و با کد WAS-AL00 به ثبت رسیده است. متاسفانه از این نام چیزی دستگیرمان نمی‌شود اما در فهرستی پاره‌ای از مشخصات فنی این گوشی موجود است.

گوشی مرموز و موسوم به WAS-AL00 مجهز به پردازنده ۲٫۱GHz Kirin، رم چهار گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی است. هووآوی به جای دوربین با لنز دوگانه یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی برای این گوشی خود برگزیده است و به عنوان دوربین دوم و به تعبیری دوربین سلفی با یک دوربین هشت مگاپیکسلی طرف هستیم. ناگفته پید است که حسگر اثر انگشت نیست در قسمت پشت این گوشی و درست زیر دوربین اصلی جا خوش کرده است.

۴

از دیگر سو خبر رسیده که گوشی میان‌رده هوشمند هووآوی نیز مجهز به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی فول اچ‌دی با میزان وضوح ۱۰۸۰p است و یک باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی درونش جا خواهد گرفت. این گوشی در ابعاد ۱۴۶٫۵ در ۷۲ در ۷٫۲ میلی‌متر و ۱۴۶ گرم وزن ساخته خواهد شد و چنان که انتظار می‌رود با سیستم عامل اندروید ۷ نوقا کار می‌کند.

بی‌پرده بگوییم هنوز نمی‌توان به صراحت گفت که این گوشی صد در صد پی ۱۰ لایت است اما پر واضح است که گوشی جدید میان‌رده هوشمندی است که شرکت هووآوی در نظر دارد تا به زودی آن را معرفی کند.

۳

phonearena

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی هوشمند معرفی نشده هووآوی لو رفت / پی ۱۰ لایت در راه است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..