تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 4 جسد از جانباختگان در پلاسکو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم از محل حادثه ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری اسلامی، صبح روز پنج‌شنبه 30 دی امسال، ساختمان تجاری پلاسکو دچار حریق شد و حدود ساعت 11 همان روز بر اثر شدت آتش‌سوزی و انفجارهای صورت گرفته، فروریخت که بر اثر این حادثه، تعدادی از آتش‌نشانان زیر آوار گرفتار شدند.

عملیات امدادرسانی و آواربرداری این حادثه در حالی به روز پنجم رسیده که اقدامات انجام شده در روز چهارم بهمن ماه جاری به‌شرح ذیل است؛

1:53 / جستجو در زیرزمین پلاسکو متوقف شد

با توجه به ناامن شدن تونل حفر شده و احتمال ریزش آن، امدادگران عملیات جستجو در زیرزمین ساختمان پلاسکو را موقتا متوقف کردند.

بر اساس این گزارش به دنبال متوقف شدن این عملیات، امدادگران موفق به انتقال پیکر آتش نشانی که در قسمت موتورخانه کشف شده و زیر آوار گرفتار شده بود نشدند.

00:48 کشف حداقل ٤ جسد در موتورخانه پلاسکو

منابع آگاه عنوان کردند که امدادگران و آتش نشانان طی دقایق گذشته توانستند به محل محبوس شدن تعدادی از پیکرهای افراد گرفتار شده در قسمت تاسیسات ساختمان پلاسکو در طبقات زیرین این ساختمان دسترسی پیدا کنند.

بر اساس این گزارش در این محل حداقل ٤ نفر از افراد محبوس شده در زیر آوار وجود دارند که به نظر می رسد این افراد از نیروهای تاسیساتی ساختمان پلاسکو بوده اند که هنگام ریزش ساختمان در این محل گرفتار شده بودند.

به گزارش تسنیم کشف این اجساد در حالی در زیرزمین ساختمان پلاسکو انجام شد که پیش از این احتمال وجود نفراتی در این قسمت داده می شد ولی سخنگوی آتش نشانی با تکذیب وجود این افراد در این محل گفته بود شب گذشته نیروهای امدادی به این نقطه دسترسی پیدا کرده بودند ولی هیچ جسدی در آن نقطه یافت نشده بود.

00:16/ از محل حفر تونل به زیر زمین پلاسکو دو جسد دیگر کشف شد

منابع امداد رسانی در صحنه تایید کردند که یکی از اجساد آتش نشان بوده و جسد دیگری از شهروندان عادی بوده است.

بر اساس این گزارش در دقایق گذشته سه جسد از زیر اوار ساختمان پلاسکو بیرون آمده است.

و تعداد کشته شدگان این حادثه با احتساب آتش نشانی که در بیمارستان به شهادت رسید به 6 نفر رسید.

به گزارش تسنیم، کشف سه جسد طی دقایق گذشته از زیر زمین ساختمان پلاسکو در حالی انجام شد که سخنگوی سازمان آتش نشانی پیش از این عنوان کرده بود که نیروهای امدادی شب گذشته به زیر زمین ساختمان پلاسکو دسترسی پیدا کرده اند ولی هیچ فرد زنده یا جسدی را کشف نکرده اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 4 جسد از جانباختگان در پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..