تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی اکسین البرز: مقابل استقلال اهواز بدشناسی را با تمام وجود حس کردیم/ تیمی که سه بار به تیرک زد، با تساوی زمین را ترک کرد

دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 08:162017-01-23ورزشي

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: تیم ما برابر استقلال اهواز بازی بسیار زیبا و جذابی را به نمایش گذاشت، اما در این روز بدشانسی را با تمام وجود حس کردیم و نتوانستیم پیروز میدان شویم.

- یحیی گل محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همان روزی که با مسؤولان اکسین البرز برای عقد قرارداد گفت وگو و توافق می کردیم، تاکید داشتم که هیچ قولی برای قهرمانی و صعود به لیگ آزادگان نمی دهم، اما قول می دهم که در شیوه بازی و عملکرد بازیکنان تغییرات اساسی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: در نخستین جلسه تمرینی و روز معارفه نیز به بازیکنان اکسین گفتم که از شما قهرمانی نمی خواهم، اما انتظار دارم که در مسابقات برنامه های تاکتیکی را به درستی اجرا کنند و اگر این اتفاق صورت گیرد، تغییرات بسیاری خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز تصریح کرد: کسانی که عملکرد اکسین را در دو دیدار اخیر و حتی در برابر استقلال اهواز مشاهده کردند، اعتراف می کنند که تغییرات زیادی در شیوه بازی ما ایجاد شده است.

گل محمدی گفت: در دیدار برابر استقلال اهواز علیرغم زمین بسیار بد ورزشگاه اهواز و در حالی که نمی توانستیم برنامه های تاکتیکی را بر روی زمین اجرا کنیم و مجبور بودیم به بازی هوایی روی بیاوریم، باز هم عملکرد بسیار خوبی داشتیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی اکسین البرز: مقابل استقلال اهواز بدشناسی را با تمام وجود حس کردیم/ تیمی که سه بار به تیرک زد، با تساوی زمین را ترک کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..