تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«صفر تا صد» اقتصاد مقاومتی به زبان دانشجویی

در شرایطی که بسیاری از کارشناسان داخلی و خارجی، راه برون رفت از رکود اقتصادی و مبارزه با تحریم‌ها را، تقویت تولیدات و رویکرد درون‌زا می‌دانند اما با نگاهش سطحی به حجم تبادلات تجاری و تلورانس سطح تولید، به راحتی می‌شود فهمید که نگاه درونی مدیران اجرایی کشور به اقتصاد کشور، ضعیف شده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حجت‌الله عبدالملکی نظریه‌پرداز، اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) است که ضمن تسلط به زبان‌های عربی و انگلیسی از جمله اساتیدی به شمار می‌رود که پیشرو در مسائلحاکم بر مباحث نظری و عملی اقتصاد مقاومتی است.

وی نظریات زیادی در زمینه دستیابی به الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت و رسیدن به آن از مسیر مقاومت عنوان کرده است. از نظر این استاد دانشگاه، اقتصاد مقاومتی یکی از لوازم موفقیت در عرصه اقتصاد جامعۀ ایران است تا بتوان با تکیه بر آن تمام ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود در کشور را با هدف رسیدن به پیشرفت و عدالت سامان‌دهی و مدیریت کرد.

عبدالملکی در زمینه ظرفیت‌های بالقوه اقتصاد ایران معتقد است که ما می‌توانیم با بهره برداری مناسب از منابع موجود کشاورزی، در میان مدت به دوازدهمین قدرت اقتصادی جهان تبدیل شویم و همچنین همگام با این اقدام اگر از ظرفیت‌های نخبگان در اقتصاد دانش بنیان بهره‌برداری کنیم و همچنین نفت و گاز را محور توسعه صنعتی کشور قرار دهیم (به جای خام فروشی) در بلندمدت می‌توانیم به سومین قدرت اقتصادی جهان تبدیل شویم.

این استاد دانشگاه امام صادق(ع)، تا به حال بیش از 200 سخنرانی در مجامع علمی کشور با موضوعات کاربردی اقتصاد مقاومتی داشته است.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) در حوزه های گوناگون به متدولوژی و پرداخت به موضوعات ملی نظیر تولید و اقتصاد مقاومتی پرداخته است؛ همین مسئله باعث شده است که دانشجویان این استاد با فهم دقیق مفهوم اقتصاد مقاومتی، ابهامات خود را برطرف کنند.

به همین بهانه در ادامه پنج فایل پاورپوینت سخنرانی دکتر حجت الله عبدالملکی در حوزه مختلف اقتصاد مقاومتی آمده است:

برای دانلود فایل ها کافی است بر روی "دانلود" کلیک راست و گزینه "save link as..." را انتخاب کنید

فایل پاورپوینت - معرفی کتاب "اقتصاد مقاومتی؛ درآمدی بر مبانی، سیاست ها و برنامه عمل"- مشهد مقدس، 30 دی ماه 1395/ دانلــود

***************

فایل پاورپوینت - سخنرانی: "الگوی نبرد اقتصادی آمریکا با انقلاب اسلامی"- دانشگاه شهید چمران اهواز- 9 دی ماه 95/ دانلــود

**************

فایل پاورپوینت - سخنرانی: "الگوی نبرد اقتصادی آمریکا با انقلاب اسلامی"- دانشگاه کاشان- 6 دی ماه 95/ دانلــود

**************

فایل پاورپوینت - سخنرانی: "اثرات اقتصادی برجام و عملکرد دولت در اقتصاد مقاومتی"- مجمع عالی بسیج استان بوشهر- 1 دی ماه 95/ دانلــود

*************

فایل پاورپوینت - سخنرانی: "اقتصاد مقاومتی در پازل استکبارستیزی"- دانشگاه آزاد اسلامی- دانشکده فنی تهران جنوب- 23 آذرماه 95/ دانلــود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««صفر تا صد» اقتصاد مقاومتی به زبان دانشجویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..