تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : زمان دقیق زایمان، هیجان دارم!

سوال:

با سلام ببخشید من تصمیم دارم باردار بشم به امید خدا در این ماه اما با محاسبه ای که در سیستم ها نگاه میکنم زمان تولد نوزاد میشه ۲۹ مهر سال ۱۳۹۶ من در ۲۵ دی ماه عادت شدم و دوره من منظم است می خواستم ببینم اگه تصمیم به سزارین داشته باشم دقیقا زمان تولد نوزاد در سال آینده کی میشه؟

جواب:

 دوست عزیز. برفرض که شما همین ماه باردار شوید تاریخ احتمالی زایمان شما براساس پریود ، دوم آبان ۹۶ خواهد بود و اگر برفرض شما مشکلی داشته باشید که نتوانید زایمان طبیعی داشته باشید و سزارین شوید معمولا متخصصین زنان دو هفته قبل از تاریخ زایمان سزارین انجام میدهند تقریبا ۲۰ مهرماه. البته تاریخ زایمانی که اولین سونوگرافی در بارداری تخمین میزند دقیق تر است. و این نکته را باید بدانید که ممکن است باردار شدن در شما تا یکسال هم به طول بینجامد و این کاملا طبیعی است. واگر بیش از از یکسال شد نیازمند پیگیری است. ونکته دیگر حتما در مورد مضرات سزارین مطالعه کنید و از الان !! بفکر سزارین نباشید. باآرزوی بهترین ها برای شما.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : شخصیت کم نظیر کاسترو در مبارزه با استثمارگران - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : زمان دقیق زایمان، هیجان دارم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..