تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویدادهایی که دوشنبه در کهگیلویه و بویراحمد خبری می شوند

به گزارش ایرنا، نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه کتاب ساعت هشت صبح امروز در سالن شماره 2 استانداری برگزار می شود.
نشست شورای آموزش وپرورش نیز برای ساعت 9 صبح امروز برنامه ریزی و اطلاع رسانی شده است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کهگیلویه و بویراحمد آمادگی دارد رویدادهای خبری روزانه این استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح اطلاع رسانی کند.
دستگاه های اجرایی و شرکت های دولتی و عمومی کهگیلویه و بویراحمد می توانند برنامه های خبری روزانه خود را یک روز قبل از طریق شماره تلفن 33334492 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33334491 و یا پست الکترونیکی yasouj@irna.ir ارسال کنند.
گزارش این رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آنها و اخبار متنوع دیگر، امروز در پایگاه اطلاع رسانی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کهگیلویه و بویراحمد به نشانی http://www.irna.ir/kb منتشر خواهد شد.
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا کهگیلویه و بویراحمد» telegram.me/irnayasujj دنبال کنید.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
3016/8005

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویدادهایی که دوشنبه در کهگیلویه و بویراحمد خبری می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..