تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی اس 8 در نمایشگاه MWC 2017 معرفی نمی شود

رئیس بخش موبایل سامسونگ در مصاحبه با رویترز اعلام کرده است که گلکسی اس 8 در نمایشگاه MWC 2017 که در بارسلونا برگزار می‌شود، معرفی نخواهد شد.

سامسونگ در سه سال گذشته از وسعت نمایشگاه MWC  بهره برده است تا گوشی‌های پرچمدار سری اس خود را در آن معرفی کند اما بنابر گفته‌ی دی‌جی که، رئیس بخش موبایل سامسونگ، امسال گلکسی اس ۸ در نمایشگاه کنگره‌ی جهانی موبایل حاضر نخواهد بود.

که زمان دقیق عرضه‌ی گلکسی اس ۸ را اعلام نکرده اما آنچه که مشخص است، عجله نکردن سامسونگ پس از اتفاقات رخ داده برای گلکسی نوت ۷ است که خود شرکت کره‌ای نیز اذعان داشته یکی از دلایل انفجار گوشی تعجیل در تولید باتری‌های جایگزین بوده است. همچنین سامسونگ یک پروسه‌ی ۸ مرحله‌ای برای تضمین ایمنی باتری را معرفی و اعلام کرده است در گوشی‌های آینده‌ی خود فضای بیشتری در کنار باتری در نظر گرفته و از پوشش‌های ایمنی بیشتری بهره خواهد برد.

در گذشته شایعات خبر از صفحه نمایش با حاشیه‌های بسیار کم برای گلکسی اس ۸، دکمه‌ی فیزیکی اختصاصی برای دستیار صوتی و البته ابعادی مشابه نسل قبل با وجود داشتن صفحه نمایش ۵.۷ اینچی داده‌اند و البته مهم‌تر از همه اینکه احتمالا سخنان آقای که به نوعی به شایعات قبلی مبنی بر احتمال معرفی گلکسی اس 8 گوشی در ۹ فروردین دامن زده‌اند اما حالا قطعا می‌دانیم نباید انتظار معرفی اس ۸ را در اوایل اسفند امسال داشته باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی اس 8 در نمایشگاه MWC 2017 معرفی نمی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..