تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حادثه پلاسکو به روز پنجم رسید/کشف 4پیکر از زیر آوارهای طبقه منفی یک+ عکس و فیلم

آواربرداری از حادثه پلاسکو در حالی وارد پنجمین روز خود شدکه امدادگران همچنان در تلاشند تا پیکر مفقودان و آتش‌نشانان شهید را از زیر خروارها خاک و آهن بیرون بکشند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  از محل حادثه ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری اسلامی، صبح روز پنج‌شنبه 30 دی امسال، ساختمان تجاری پلاسکو دچار حریق شد و حدود ساعت 11 همان روز بر اثر شدت آتش‌سوزی و انفجارهای صورت گرفته، فروریخت که بر اثر این حادثه، تعدادی از آتش‌نشانان زیر آوار گرفتار شدند.

در این گزارش می‌توانید مجموعه اخبار پنجمین روز حادثه فروریختن ساختمان پلاسکو را مشاهده کنید.

حادثه پلاسکو به روز پنجم رسید/کشف 4پیکر از زیر آوارهای طبقه منفی یک+ عکس و فیلم

شریف زاده مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی گفت: تونلی به سمت موتورخانه یعنی طبقه منفی یک حفر شد ولی چیزی یافت نشد اما تونل دیگری به کنار موتورخانه زدیم که 4پیکر که مربوط به شهروندان بود، یافت شد و به سختی بیرون کشیده شد.

سختی کار ما، برش آهن و برداشتن سقف فوقانی بود که برداشته شد و اکنون آواربرداری به آرامی انجام می‌شود و دو تیم حرفه‌ای، کار جست‌وجو را ادامه می‌دهند.

امیدواریم بتوانیم به محبوس شدگان دست یابیم و در این مسیر، دقت را فدای سرعت نمی‌کنیم که بی احترامی به پیکر همکاران ما شود. کماکان امیدواریم کسانی را که زنده‌ هستند، از زیر آوار خارج کنیم؛ چند بیل مکانیکی به همراه لودر در حال کار هستند.

حادثه پلاسکو به روز پنجم رسید/کشف 4پیکر از زیر آوارهای طبقه منفی یک+ عکس و فیلم حادثه پلاسکو به روز پنجم رسید/کشف 4پیکر از زیر آوارهای طبقه منفی یک+ عکس و فیلم

درحال تکمیل/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حادثه پلاسکو به روز پنجم رسید/کشف 4پیکر از زیر آوارهای طبقه منفی یک+ عکس و فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..