تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : درد پستانها در شیردهی، بخاطر چیه؟

سوال:

باسلام خدمت شما مشاوره گرامی من دختری ۱۹ماهه دارم که حدود۱هفته از پریودیم تاخیر داشتم البته درطول مدت شیردهی چنددفعه این اتفاق برای من افتاده ولی الان حدودا ۳ یا ۴ روز هست که درد شدیدی در پستاهایم احساس می کنم اینقدر شدید است که حتی گاهی از شیردادن منصرف میشوم حالا میخواستم بدونم این درد به خاطر تاخیر پریودیمه یا اینکه احتمال بارداری وجود دارد از اینکه برای آزمایش مراجعه کنم خسته شده ام چون حدود ۴یا۵ دفعه این اتفاق تاخیری پریودی برایم افتاده ولی درد پستان به این شدت نداشته ام لطفا راهنمایی کنید خیلی نگران هستم. با تشکر از راهنمایی.

جواب:

دوست عزیز. درد سینه را هم قبل از پریودی داریم و هم در ابتدای بارداری. آزمایش انجام دهید تا مطمئن شوید. نامنظمی پریود در دوران شیردهی طبیعی است از یک روش مطمئن جلوگیری استفاده کنید.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : افتتاح ۱۰۰۰ تخت روانپزشکی در کشور/ همه افراد مشهور روانپزشک دارند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : درد پستانها در شیردهی، بخاطر چیه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..