تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش قیمت بدون مصوبات ستاد بازار ممنوع است

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت : هرگونه افزایش قیمت بدون نگاه به مصوبات ستاد تنظیم بازارممنوع است و با شدت برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ منوچهر حبیبی در جلسه ستاد تنظیم باز استان با هشدار به سودجویان اقتصادی افزود : ستاد تنظیم بازار تعیین کننده نرخ کالاها بویژه در ایام عید است و همه صنوف باید بر اساس مصوبات این ستاد عمل کنند .افزایش قیمت بدون مصوبات ستاد بازار ممنوع است وی با تاکید بر نظارت جدی دستگاه های متولی بر روند قیمت کالاها در ایام پایانی سال گفت: رضایتمندی مردم باید در همه امور لحاظ شود و از نظر قیمت کالاها باید به گونه ای عمل شود که مردم کاملا در آرامش خاطر باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: میوه و گوشت مصرف شب عید به اندازه کافی پیش بینی ، تامین و ذخیره سازی شده است و مردم هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

حبیبی در باره نحوه ی توزیع میوه شب عید گفت: فرمانداران متناسب با میزان توزیع سال گذشته و همچنین نیاز مردم ، آمار میوه درخواستی را ستاد تنظیم بازار استان ارسال کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارهمچنین با اشاره به عرضه گوشت در استان گفت : ۵۰ درصد گوشت قرمز و سفید تولیدی استان مازاد بر مصرف است و نیاز سایر استانها را تامین می کند و به نوعی استان قزوین در این زمینه استان معین استانهای دیگر است.

حبیبی نیز در ادامه  با اشاره به تولید تخم مرغ در استان گفت : این محصول به اندازه مصرف استان تولید می شود و ۸۰ درصد  تقاضای سایر استانها را هم تامین می کند .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش قیمت بدون مصوبات ستاد بازار ممنوع است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..