تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم نگاه جامع به تغییر تقویم آموزشی کشور/سرنوشت تعطیلی مدارس به کجا می رسد؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: باید نگاه جامعی به تغییر تقویم آموزشی داشته و ارزیابی‌های همه جانبه برای آن انجام شود.

فرهاد فلاحتی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو باخبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تغییر تقویم آموزشی کشور گفت: هنوز این مسئله به مجلس ارائه نشده و باید نظرات کارشناسی برای آن اعمال شود.

وی افزود: باید مشخص شود تغییر تقویم برای حل مشکل آلودگی هوا در کلانشهرها بوده یا به طور منطقه‌ای به این مسئله پرداخته میَ‌شود در واقع باید هدف این کار به طوری دقیق تبیین شود.
 
فلاحتی با تاکید بر اینکه تمامی ابعاد تغییر تقویم آموزشی باید مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: در این امر نظر مجلس حتما لحاظ شود و ورود یکطرفه به این حوزه نداشته باشیم تا این تغییر با رضایت همگان در سراسر کشور همراه باشد.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در این حوزه نظرات نخبگان کشور نیز باید مورد توجه قرار گیرد چرا که آموزش و پرورش نهادی ملی بوده که قشر عظیمی را در بر می‌گیرد و این تحول تغییرات بسیاری در زندگی معلمان و اولیا ایجاد می‌کند.
 
فلاحتی ادامه داد: این طرح باید با نگاهی جامع مورد توجه قرار گیرد که در چنین حالتی می‌تواند تاثیر داشته باشد.
 
وی بیان کرد: تا زمانی که طرح مکتوبی از سوی وزارت آموزش و پرورش ارائه نشود اظهارنظری قطعی بر این مسئله نیست و باید بررسی‌های لازم برای این کار صورت گیرد.

 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم نگاه جامع به تغییر تقویم آموزشی کشور/سرنوشت تعطیلی مدارس به کجا می رسد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..