تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معلم هوشمند ویژه علاقه مندان به ریاضی ساخته شد

اپلیکیشن هوشمند سقراط با فناوری جالب و منحصر به فرد سرانجام برای حل همه معادلات ریاضی آنهم تنها با گرفتن عکس از صورت معادله طراحی و ساخته شد.

معلم هوشمند ویژه علاقه مندان به ریاضی ساخته شد/ سقراط ریاضیدان به گوشی های موبایل راه یافتبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از مجله دیلی میل و به گفته نویسندگان اپلیکیشن جدید حل معادلات ریاضی، این برنامه بسیار پرکاربرد به نام سقراط یکی از بزرگترین ریاضیدانان بزرگ تاریخی طراحی و ساخته شده اما با قابلیتی جالب و منحصر به فرد که در آن کافی است عکس صورت معادله مورد نظر توسط موبایل گرفته شود و سپس نرم افزار کار حل آن را انجام دهد.

طبق این گزارش، درحقیقت سقراط اپلیکیشنی هوشمند است که براحتی و البته رایگان در موبایل قابل نصب بوده و با توجه به اینکه در کنار حل معادله، توضیحات هر مساله ریاضی و راه حل آن هم به کاربر ارائه میشود درحقیقت معلم نوعی معلم خصوصی رایگان وبا قابلیت دسترسی آسان است.

البته علاوه بر قابلیت حل معادله سقراط، کاربرد این اپلیکیشن هوشمند تنها در آموزش و حل معادلات ریاضی خلاصه نشده و قابلیت پاسخگویی گام به گام به سوالات مربوط به علوم دیگر از جمله تاریخ، زبان انگلیسی را به ارائه مطالب مرتبط آنها را نیز دارد.

به گفته نویسندگان طراحان این اپلیکیشن جالب، سقراط معلم خصوصی است که با قابلیت های منحصر به فردش هوش مصنوعی را به نوعی با فناوری های بصری نوین کامپیوتری به چالش کشیده، عاملی که به سقراط قابلیت خواندن و ازریابی تصاویر سوالات موردنظر کاربررا می دهد.

طبق گفته نویسندگان این اپلیکیشن هوشمند، سقراط همانند ماشین حسابی کوچک اما با قابلیت های بسیار وسیع می تواند همانندی معلمی خصوصی و همیشه در دسترس ، مفاهیم کاربردی و راحت حل میلیونها سوال را به کار بر آموزش دهد به گونه ای که همه روشهای تدریس در ذهن مخاطب باقی می ماند.

اپلیکیشن سقراط نه تنها برای دانشجویان و محققان بلکه برای دانش آموزان نیز به راحتی قابل استفاده است.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معلم هوشمند ویژه علاقه مندان به ریاضی ساخته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..