تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزان عیدی کارگران و کارمندان در سال 96 چقدر است؟ + جدول

میزان عیدی کارگران و کارمندان در سال 96 چقدر است؟ + جدول

میزان دریافتی عیدی کارمندان و کارگران در سال 96  طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

جدول عیدی کارگران و کارمندان 96

بر طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی کارگران مشمول قانون کار و نیروی کارگری برای هر 12 ماه کارکرد معادل 60 روز آخرین مزد را به عنوان عیدی و پاداش دریافت می کنند و کارفرمایان مکلف به پرداخت آن هستند.
میزان عیدی امسال کارگران طبق قانون کار حداقل یک میلیون و 600 هزار تومان و حداکثر آن دو میلیون و 400 هزار تومان است البته هیات وزیران درباره عیدی کارکنان و کارگران تصمیمی نگرفته است.

*عیدی کارمندان هنوز قطعی نیست

اما میزان عیدی کارکنان دولت در قانون مدیریت خدمات کشوری براساس ضرایب تعیین می شود.
بر اساس آخرین اخبار اعلامی امسال طبق ضوابط مالی بودجه سال 95 کل کشور دولت رقم عیدی کارکنان دولت 750 هزار تومان پیش بینی کرده است.
لازم به ذکراست که میزان عیدی کارکنان طی سال های 90 تا 95 به شرح زیر است:

میزان عیدی کارگران و کارمندان در سال 96 چقدر است؟ + جدول

عیدی کارگران و کارمندان در سال 96 + جدول

23 ژانویه 2017




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزان عیدی کارگران و کارمندان در سال 96 چقدر است؟ + جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..