تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام همسران شهدای مدافع حرم به همسران داغدار شهدای آتش نشان

پیام همسران شهدای مدافع حرم به همسران داغدار شهدای آتش نشان

 همسران شهدای مدافع حرم در پیامی به همسران شهدای آتش‌نشان حادثه آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو، این حادثه تلخ و دلخراش را تسلیت گفتند. متن پیام تسلیت از طرف همسران شهدای مدافع به همسران شهدای آتش‌نشان به‌شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

رهبر انقلاب: شهامت و فداکاری آتش­‌نشانان دل را از تحسین و تمجید و نیز از نگرانی و اندوه، آکنده می‌سازد.خبر تلخ و دلخراش شهادت جمعی از آتش‌نشانان غیور کشورمان قلب‌هایمان را مالامال از اندوه نمود. نه آتش‌نشان بهتر بگوییم جان‌فشانانی که برای حفظ جان هموطنان، بی‌باک و نترس به دل آتش زدند، زیر آوار ساختمان پلاسکو ماندند اما اجازه ندادند به هموطنانشان آسیبی برسد، کودکانشان چشم‌انتظار ماندند و همسرانشان بی‌تکیه‌گاه اما نگذاشتند خانواده، کسبه و مردم حاضر در صحنه، عزادار شوند.شنیده‌ایم یکی از این شهدای بزرگوار، آرزوی شهادت در دفاع از حرم را داشته و این نشان می‌دهد که جوانان ما برای دفاع حد و مرز نمی‌شناسند و هر کجا صدای کمک‌خواهی به گوششان برسد از جان می‌گذرند، چه بیرون از مرزها در دمشق، حلب، سامرا و... و چه در چهارراه استانبول و ساختمان پلاسکو... با دلی دریایی به آتش و خطر می‌زنند.

همسران بزرگوار و داغدار شهدای آتش‌نشان، بی‌شک لحظاتی که بر شما و دیگر بازماندگان این واقعه تلخ گذشت روزی هم بر ما گذشته و هیچ‌گاه از خاطرمان بیرون نخواهد رفت، ثانیه به ثانیه درد شما را با تمام وجود درک می‌کنیم. ما تلخی بی‌خبری را می‌دانیم. غم فراق سنگین و جانکاه است... اما ایمان داریم عزیزانمان عاقبت به‌خیر شدند و در وصف اجر شهدای شما همین بس که پیامبر اکرم(ص) فرمودند: «هرکس جلوی هجوم آب و آتش را بگیرد و جمعی از مسلمانان را نجات دهد بهشت بر او واجب می‌شود.»

ما همسران شهدا به همسری این مردان بزرگ مفتخریم و به داشتن این مردان مرد بر خود می‌بالیم. پیام تسلیت ما همسران شهدای مدافع حرم را پذیرا باشید. از خداوند متعال برای شما، فرزندان، مادران، پدران و دیگر بازماندگان این شهدای عزیز صبر و اجر جمیل را خواستاریم.

ومن‌الله توفیق

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام همسران شهدای مدافع حرم به همسران داغدار شهدای آتش نشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..