تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امارات متحده عربی بیشترین صادرات به خراسان رضوی را داشته است

مسعوئد عاطفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: مهم‌ترین کشورهایی که از آنها واردات به خراسان رضوی صورت گرفته امارات متحده عربی، ترکیه، جمهوری کره، پاکستان و ازبکستان است.

وی ادامه داد: افغانستان، چین، ترکمنستان، آلمان و سوئیس کشورهای مهم دیگری هستند که به خراسان رضوی صادرات داشته‌اند.

ناظر گمرکات خراسان رضوی در ارتباط با کالاهای عمده وارداتی در خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: پنبه حلاجی نشده و یا شانه نزده، سایر دانه‌ها به جز گندم دامی، برنج نیمه سفید شده، کامل سفید شده و حتی صیقلی و براق شده، دانه کنجد حتی خرد شده، واگن‌های باری سبک و سنگین راه آهن و اجزا و قطعات تلمبه‌های مایعات از مهم‌ترین اقلام وارداتی بوده‌اند.

عاطفی با بیان اینکه میزان واردات در 9 ماهه سال گذشته 327 هزار تن به ارزش 265 میلیون دلار بوده است، تصریح کرد: این میزان در 9 ماهه امسال بالغ بر 292 هزار تن و به ارزش 263 میلیون دلار بوده که از نظر وزن و ارزش به ترتیب 11 و 0.7 درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به آمار صادرات و واردات باید گفت تراز تجاری خراسان رضوی در 9 ماهه امسال مثبت و 991 میلیون دلار است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امارات متحده عربی بیشترین صادرات به خراسان رضوی را داشته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..