تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های دختری که با پاهای بدون انگشت می رقصد

عکس های دختری که با پاهای بدون انگشت می رقصد

این دختر زیبا به دلیل بیماری مادرزادی پاهایش انگشت ندارد و بعد از چند وقت رشد دستانش نیز قطع می شود و انگشتانش کوتاه می ماند. این دختر آرزو دارد که رقاصی ماهر شود.

این دختر با پاهای بدون انگشت می رقصد

این دختر بچه 4 ساله به دلیل ابتلا به سندرم آدام اولیور پاهایش بدون انگشت است. اما این نقص عضو باعث شده که او بیشتر تلاش کند و به آرزویش که تبدیل شدن به یک رقاص ماهر است را دنبال کند.

عکس های دختری که با پاهای بدون انگشت می رقصد

عکس دختر بچه زیبای بدون انگشت پا

“اسکارلت وریگت” که یکی از 130 انسان مبتلا به سندرم ” آدام اولیور ” است رویای بزرگ در سر دارد.

دختری که مبتلا به این سندرم نادر است به واسطه ی این اختلال بدون انگشتان پا متولد شده است وانگشتان دست و پاهای او هرگز رشد نخواهد کرد.افراد مبتلا به این سندروم دچارنوعی اختلال در رشد استخوان ها می شوند ، درست مثل این که استخوان ها در قسمت انگشتان پا و گاهی دستان ذوب شده است.

عکس های دختری که با پاهای بدون انگشت می رقصد

تصاویر کودکی بدون انگشت پا

این دختر بچه بعد از تماشای یکی از مسابقات رقص علاقه شدید پیدا کرده است .  در حالیکه او از پا های خود به سختی تنها برای راه رفتن می تواند استفاده کنند تمام تلاش خود را برای تمرین و اجرای حرکات رقص میکند.

رقص دختری که انگشت پا ندارد! همچنین : کلیپ رقص زن و حادثه وحشتناکی که برای او رخ می دهد!

23 ژانویه 2017




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های دختری که با پاهای بدون انگشت می رقصد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..