تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفارت آمریکا به بیت‌المقدس منتقل می شود

کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی ادعا کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا فردا رسما انتقال سفارت آمریکا به به بیت المقدس را اعلام می کند.

این خبر به نقل از کانال دو رژیم صهیونیستی در صفحات مختلف خبری اسرائیلی ها منتشر شده است.

سفارت آمریکا به بیت‌المقدس منتقل می شود

دونالد ترامپ درجریان تبلیغات انتخاباتی خود به وضوح موضوع انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس را بیان کرده بود و بعد از انتخاب به عنوان رئیس جمهور نیز بارها این مساله را تکرار کرده است.

در همین حال یک روز مانده به مراسم تحلیف ترامپ مشاور او کلیان کانوی گفته بود جابجایی سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس از اصلی‌ترین اولویت‌های دولت دونالد ترامپ خواهد بود.

پیش از این هم بیل کلینتون و جورج بوش وعده جابجایی سفارت آمریکا را در سرزمین‌های اشغالی داده بودند اما بعدا از موضع خود کوتاه آمدند د چرا که هراس داشتند این تغییر درگیری‌ها در این منطقه حساس را افزایش دهد.

اگرچه بارها در ماه های اخیر هشدارهایی مبنی بر فته انگیز بودن این اقدام در رسانه ها و از سوی کارشناسان مطرح شده است به نظر می رسد دونالد ترامپ می‌خواهد سفارت آمریکا را به پایتخت خودخوانده اسرائیل منتقل کند.

ایالات متحده آمریکا، همراه با دیگر کشورهای جهان قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت نمی‌شناسد و سفارتخانه‌ها در تل‌آویو هستند.

کارشناسان براین باورند که هرگونه اذعان رسمی آمریکا به موجودیت قدس به عنوان پایتخت اسرائیل می‌تواند درگیری دیپلماتیک به همراه داشته باشد و موجب خواهد شد، این کشور که گاها میان طرف‌های اسرائیلی و فلسطینی میانجیگری می‌کند، به جانبداری متهم شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفارت آمریکا به بیت‌المقدس منتقل می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..