تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 2 جسد دیگر از زیرزمین پلاسکو

لحظاتی پیش دو جسد دیگر از زیر زمین ساختمان پلاسکو کشف شد که با احتساب جسد کشف شده دقایق گذشته از این محل، تعداد اجساد کشف شده در زیر زمین پلاسکو به ۳ جسد رسید.

کشف 2 جسد دیگر از زیرزمین پلاسکوبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  از محل حفر تونل به زیر زمین پلاسکو دو جسد دیگر کشف شد.
 
منابع امداد رسانی در صحنه تایید کردند که یکی از اجساد آتش نشان بوده و جسد دیگری از شهروندان عادی بوده است.
 
بر اساس این گزارش در دقایق گذشته سه جسد از زیر آوار ساختمان پلاسکو بیرون آمده است.
 
و تعداد کشته شدگان این حادثه با احتساب آتش نشانی که در بیمارستان به شهادت رسید به 6 نفر رسید.
 
کشف سه جسد طی دقایق گذشته از زیر زمین ساختمان پلاسکو در حالی انجام شد که سخنگوی سازمان آتش نشانی پیش از این عنوان کرده بود که نیروهای امدادی شب گذشته به زیر زمین ساختمان پلاسکو دسترسی پیدا کرده اند ولی هیچ فرد زنده یا جسدی را کشف نکرده اند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 2 جسد دیگر از زیرزمین پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..