تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آبگرم دهلران محوطه‌سازی می‌شود

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام:

آبگرم دهلران که در شهرستان دهلران استان ایلام قرار گرفته، در آینده نزدیک محوطه‌سازی می‌شود.

آبگرم دهلران محوطه‌سازی می‌شودعبدالمالک شنبه‌زاده، مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام در خصوص تازه‌ترین اقدامات  این اداره به خبرنگارحوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هم‌اکنون مشغول محوطه‌سازی آبگرم دهلران هستیم و عمده کار ما در خصوص این منطقه تفریحی، سکوسازی و تسطیح است.
وی افزود: مبلغی بالغ بر 70میلیون تومان برای محوطه‌سازی آبگرم دهلران که در شهرستان دهلران استان ایلام قرار گرفته اختصاص داده شده است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام اظهار داشت: اگرچه تا‌ به امروز نتوانستیم آنچنان که باید و شاید آبگرم دهلران را معرفی کنیم؛ اما باید بگویم بر اساس تحقیقات انجام شده، خواص درمانی این آبگرم از آبگرم‌های رامسر و سرعین بیشتر است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام ادامه داد: منطقه نمونه امامزاده سیدعبدالله نیز در آینده نزدیک محوطه‌سازی می‌شود. قرار بر این است که علاوه بر سنگفرش کردن محوطه این امامزاده رمپ دسترسی مناسبی فراهم شود تا بازدیدکنندگان دسترسی راحت‌تری داشته باشند.

شنبه‌زاده تصریح کرد: اعتبار اختصاص داده شده به محوطه‌سازی منطقه نمونه سیدعبدالله بالغ بر70 میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 30 درصد از اعتبارات استانی به اقدامات اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان ایلام اختصاص یافته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آبگرم دهلران محوطه‌سازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..