تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جسد ۲ شهروند از زیر آوار خارج شد/ احتمال خروج چند جسد دیگر بزودی

به گزارش خبرنگار مهر، ساختمان پلاسکو صبح پنجشنبه دچار حریق شد. عملیات امداد از لحظاتی پس از وقوع حادثه آغاز شد اما ساعاتی بعد این ساختمان قدیمی به یکباره فرو ریخت و آتش نشانان که برای عملیات وارد ساختمان شده بودند، محبوس شدند. تاکنون پیکر ۲ شهید آتش نشان و ۲ شهروند از زیر آوار خارج شده است، اما تعداد زیادی از آتش نشانان هنوز زیر آوار هستند. 

آخرین اخبار از امدادرسانی حادثه پلاسکو به شرح زیر است:

دومین جسد کشف شده از زیر آوارهای ساختمان پلاسکو خارج شد

دومین جسد کشف شده از زیر آوارهای ساختمان پلاسکو خارج شد.

احتمال خروج ۴ جسد دیگر به زودی

گزارش های تایید نشده حکایت از آن دارد که نیروهای امدادی در آخرین تجسس خود به جسد ۴ نفر دیگر دسترسی پیدا کرده اند. اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

جسد نخستین شهروند کشف شده به بیرون منتقل شد

جسد نخستین شهروند کشف شده از زیر خروارها آوار ساختمان پلاسکو به بیرون منتقل شد. عملیات تجسس کماکان ادامه دارد.

کشف جسد یکی از شهروندان از زیر آوار پلاسکو

بر اساس آخرین گزارش اعلام شده تا این لحظه جسد یک نفر از شهروندان (غیر آتش نشان) کشف شده است. عملیات تجسس کماکان از سوی نیروهای امدادی ادامه دارد.

امدادگران در تلاش برای دسترسی به یکی از فضاهای زیر سطحی پلاسکو

به گزارش خبرنگار مهر، از ساعاتی پیش عملیات جدیدی برای حفر تونل به منظور دسترسی به یکی از نقاط زیرین ساختمان پلاسکو  صورت گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جسد ۲ شهروند از زیر آوار خارج شد/ احتمال خروج چند جسد دیگر بزودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..