تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام عجیب یک رستوران تایوانی برای سرگرم کردن مشتریانش!

صاحب یک رستوران در تایوان برای سرگرم کردن مشتریانش به اقدامی عجیب روی آورده است.

اقدام عجیب یک رستوران تایوانی برای سرگرم کردن مشتریانش! به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از رویترز، یک رستوران در تایوان علاوه بر فروش مرغ و جوجه به عنوان غذا، از جوجه های زنده به عنوان بخشی از دکور خود استفاده می کند. در این رستوران در حالی که مشتریان سرگرم غذا خوردن هستند جوجه ها در اطراف آنها حرکت کرده و باعث سرگرم شدن آنها می شوند. 

این جوجه ها ابتدا در یک محفظه شیشه ای کنار پنجره قرار داده می شوند و پس از آنکه بزرگ شدند و امکان نگهداری آنها وجود نداشت صاحب رستوران آنها را می فروشد و دوباره جوجه های کوچک خریداری می کند. 

اکنون با توجه به نزدیک شدن سال جدید چینی که سال خروس است وجود این جوجه ها با استقبال بیشتری از سوی مشتریان روبرو شده است. سال جدید چینی روز شنبه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام عجیب یک رستوران تایوانی برای سرگرم کردن مشتریانش!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..