تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرچم های مختلف آمریکا نشان دهنده چه چیز هستند؟

در طول مراسم تحلیف بینندگان متوجه پنج پرچم خواهید شد، که شامل ستاره ها و نوارها می باشند که در غرب ساختمان کنگره ایالات متحده قرار دارند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   در سمت چپ و راست پرچم 13 ستاره قرار دارند که نشان دهنده مستعمرات اصلی، از جمله ایالت نیویورک می باشد.
 
دو پرچم بیرونی - با 13 ستاره در یک دایره–  پرچم های بتسی راس هستند. پرچم بتسی راس نسخه اولیه پرچم ایالات متحده بود و برای اولین بار در سال 1792 در زمان اولین رئیس جمهور آمریکا، جورج واشنگتن ثبت شد.
 پرچم های مختلف آمریکا نشان دهنده چه چیز هستند؟ 
 
 
نسخه فعلی پرچم ایالات متحده در وسط قرار دارد.

منبع:جام نیوز
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرچم های مختلف آمریکا نشان دهنده چه چیز هستند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..