تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل در حال تست پخش خودکار ویدیو در بخش جستجوی تصاویر در موبایل است

به نظر می‌رسد شرکت گوگل مجددا در حال تست یک تغییر جدید در بخش تصاویر نسخه‌ی موبایلی موتور جستجوی خود است.

به‌تازگی گوگل تست ویژگی جدیدی را در موتور جستجوی خود‌ آغاز کرده است که از طریق آن، ویدیوهای یوتیوب مرتبط با برخی از عبارات خاص جستجو شده توسط کاربران در بخش تصاویر، در گوشی هوشمند آن‌ها به‌صورت خودکار پخش خواهد شد. این آزمایش به‌طور محدود فعال شده است و در حال حاضر فقط برخی از ویدیو‌هایی مربوط به جستجوی‌های حوزه‌ی مد به‌صورت خودکار برای کاربران پخش می‌شود. علاوه بر این، ویژگی یادشده ظاهرا برای بسیاری از مناطق جهان هنوز در دسترس قرار نگرفته است و به همین دلیل احتمال دارد شما نیز نتوانید قابلیت یادشده را مشاهده کنید. در هر صورت اسکرین‌شات‌هایی از این ویژگی منتشر شده است که می‌توانید در پایین مطلب آن‌ها را مشاهده کنید. گزارش‌های داخلی اعلام کرده‌اند که گوگل در بخش جستجوی تصاویر، ویدیوها را به‌صورت کامل ارائه نمی‌دهد و فقط آن ویدیو را به‌صورت سریع و پشت سر هم به‌صورت نامحدود و چرخه‌وار، پخش می‌کند. این قابلیت در بالای بخش صفحه‌ی نتایج جستجوی تصاویر گوگل نمایان خواهد شد. لازم به ذکر است که این ویدیوها صدا ندارند و به‌عنوان تبلیغات برچسب‌گذاری نشده‌اند. البته نمی‌توان ویدیوهای یادشده را در حالت کمینه (minimize) قرار داد یا پخش آن‌ها را متوقف کرد. این مورد احتمالا باعث می‌شود که قابلیت مورد بحث برای برخی از کاربران آزاردهنده باشد.

با کلیک روی ویدیوهایی که به‌صورت خودکار در بخش تصاویر جستجوی گوگل پخش می‌شوند، به صفحه‌ی یوتیوب آن ویدیوها منتقل خواهید شد. در حال حاضر این ویژگی فقط برای عباراتی که در مورد مد (Fashion) جستجو می‌شوند، فعال شده است و بیشتر این ویدیوها نیز از کانال‌های یوتیوب خرده‌فروشانی چون River Island و New Look انتخاب شده‌اند. همان‌طور که اشاره کردیم، این ویدیوها به‌عنوان تبلیغات برچسب‌گذاری نشده‌اند؛ اما با این وجود باز هم در پنجره‌ای شبیه‌ به پنجره‌ی تبلیغات اجرا می‌شوند و این موضوع نشان می‌دهد که گوگل چگونه به‌طور کاملا فعال و با جستجوی کاربران، برخی از برندهای خاص حوزه‌ی پوشاک را به کاربران پیشنهاد می‌دهد. البته تاکنون هیچ‌یک از خرده‌فروشان دیگر نسبت به این گزارش نظر نداده‌اند. اگرچه برای پخش ویدیو‌های خودکار حجم ترافیک کاربر مصرف خواهد شد، اما گوگل تلاش دارد برخی از محتوای یوتیوب را به‌صورت سریع و به‌صورت چرخه‌وار به کاربران نمایش دهد. افزون بر آنچه گفته شد، این تست فعلا فقط به نسخه‌ی موبایلی بخش جستجوی تصاویر گوگل محدود شده است.

جای تعجب ندارد که برخی از کاربرانی که ویژگی مورد بحث را در صفحه‌ی نتایج جستجوی گوگل خود مشاهده کرده‌‌اند، در گزارشات خود چندان از این قابلیت و تبدیل شدن آن به یکی از قابلیت‌های استاندارد گوگل هیجان‌زده نشده‌اند. در حال حاضر حتی اگر این غول فناوری اهل ماونتین‌ویو ویژگی یادشده را به‌عنوان یک سبک تبلیغاتی جدید در نظر گرفته باشد، هیچ راهی برای تأیید اینکه اعلام کنیم این ویژگی به‌صورت سراسری برای همه‌ی کاربران جهان فعال خواهد شد، وجود ندارد. گوگل معمولا در هنگام به‌روز کردن رابط کاربری موتور جستجوی خود و آپدیت قابلیت‌ها، جزئیات کاملی را اعلام و در این مورد شفاف‌سازی می‌کند. همچنین این کمپانی پیش از ارائه‌ی عمومی، با تست قابلیت‌های مختلف سعی می‌کند نقاط ضعف و قوت بروزرسانی‌ها را بررسی کند.

google search

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل در حال تست پخش خودکار ویدیو در بخش جستجوی تصاویر در موبایل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..