تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد وسوسه‌انگیر ستاره استقلال را رفتنی کرد

گویا جابر انصاری که ظاهرا به دلیل مصدومیت در ترکیب استقلال قرار ندارد در واقع قهر کرده و می خواهد از این تیم جدا شود. شنیدیم انصاری که به خاطر طلبش از استقلال سرناسازگاری گذاشته است چند روزی است به استقلالی ها مهلت داده است تا پولش را بدهند. گویا مهلت جابر فردا تمام می شود و اگر استقلالی ها موفق به پرداخت طلبش نشوند از جمع آن ها جدا خواهد شد.

در همین خصوص شنیدیم گسترشی ها پیشنهاد وسوسه کننده ای به این بازیکن دادند و حتی مدعی شدند علاوه بر قرارداد مالی جدید پول استقلال را هم به او می دهند تا او فقط به فکر گرفتن رضایت نامه و جدایی از استقلال باشد.

جام نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد وسوسه‌انگیر ستاره استقلال را رفتنی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..