تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشک های دردناک زن کهنسال با نوای اذان در پلاسکو / این زن غم سنگینی دارد+ فیلم

حجم ویدیو: 0.00 | مدت زمان ویدیو: 00:00:00

به گزارش خبرنگار رکنا، یکی از کسبه های قدیمی ساختمان پلاسکو در جمع خبرنگاران گفت: 40 سال بود که در این محل مغازه آکواریوم فروشی داشتیم، سپس تغییر شغل دادیم و به لباس فروشی پرداختیم.
وی افزود: هنگامی که مردم به داخل ساختمان برای برداشتن مدارک می رفتند از آن ها التماس می کردم که از محل خارج شوند اما آن ها به داخل رفتند و ساختمان فرو ریخت. 
این کاسب قدیمی پلاسکو در حالی که اشک می ریخت از گیرافتادن یکی از نگهبانان قدیمی پلاسکو در آوارها خبر داد و در پیامی به آتشنشانان گفت: دلم می خواهد پای آن ها را بشویم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشک های دردناک زن کهنسال با نوای اذان در پلاسکو / این زن غم سنگینی دارد+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..