تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرهای امیدوارکننده برای کسبه پلاسکو/ شورای شهر از مالک پلاسکو توضیح خواست

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم از محل حادثه پلاسکو، اقبال شاکری در پاسخ به سوال تسنیم در خصوص سخنان امروز آقای اژه‌ای اظهار داشت: آقای اژه‌ای امروز تاکید که وقتی قرار طبقه هفتم ساختمان علاءالدین تخریب شود فرمانداری به عنوان رئیس شورای تامین مانع از تخریب این ساختمان شد و این نشان می‌دهد که شورا و شهرداری به تنهایی نمی‌توانند ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن را پیگیری کنند و لازم است تا دستگاههای مختلف آنها را همراهی کنند. 

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به مصوبات امروز جلسه غیرعلنی شورای شهر تهران گفت: در جلسه امروز مقرر شد تا نیازهای ضروری آتش‌نشانی در اختیار این سازمان قرار گیرد و برای سال 96 هم از محل بودجه نقدی و غیرنقدی، اعتباراتی به این سازمان اختصاص یابد.

وی ادامه داد: همچنین در جلسه امروز از مالک ساختمان پلاسکو دعوت به عمل آمد تا با حضور در صحن شورا، در خصوص چرایی بی‌توجهی به اخطارهای داده شده مبنی بر ناایمن بودن این ساختمان توضیح دهد. 

شاکری گفت: علاوه بر این مقرر شد تا علی‌رغم ممنوعیت افزایش نیروی انسانی در شهرداری، سازمان آتش‌نشانی بتواند نیروی انسانی خود را اضافه کند.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در پایان با اعلام خبری خوش برای کسبه ساختمان پلاسکو که قادر به تامین محل کسب دیگری نیستند خاطر نشان کرد: علاوه بر مصوبات قبلی تصمیم گرفته شد تا شهرداری شهر تهران برای کسبه ساختمان پلاسکو محلی را تا عید در نظر بگیرد و برای آنها مکانی در شهر آفتاب و در بازار فروش بهاره اختصاص دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرهای امیدوارکننده برای کسبه پلاسکو/ شورای شهر از مالک پلاسکو توضیح خواست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..