تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیواره بزرگ غربی پلاسکو مهار شد/ عملیات آواربرداری بر مبنای اصول کارشناسی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم حاضر در محل حادثه پلاسکو، سید مازیار حسینی با اشاره به آخرین وضعیت آوار برداری از ساختمان پلاسکو اظهار داشت: خوشبختانه بعدازظهر امروز موفق شدیم سازه‌ بزرگ دیواره غربی را که حالت طاقی شکل پیدا کرده بود مهار کنیم که این اتفاق باعث شد سیستم پایداری در وضعیت سازه ایجاد شود. 

فرمانده عملیات آوار برداری و رئیس بحران ساختمان پلاسکو گفت: در حال حاضر از سه جهت آواربرداری و جستجو را ادامه می‌دهیم و خوشبختانه سرعت کار افزایش یافته است و امیدواریم با توجه به سرعت یافتن کار و ادامه این روند، بتوانیم قول آقای قالیباف مبنی بر اتمام عملیات تا 2 - 3 روز آینده را محقق کنیم. 

وی  افزود: هدف ما این است که هرچه سریعتر محیط را برای کسب این منطقه به حالت عادی برگردانیم. 

حسینی با بیان این که این عملیات بسیار پیچیده و سخت است افزود: شرایط پیچیده این ساختمان اجازه سرعت گرفتن بیشتر را نمی‌دهد و حتی دقیقه‌ای عقب نکشیده‌ایم. 

فرمانده عملیات آوار برداری و رئیس بحران ساختمان پلاسکو با اشاره به نگرانی‌های کسبه پاساژ کویتی‌ها در مجاورت ساختمان پلاسکو گفت: از روز نخست حادثه گروه‌های نقشه‌برداری را در منطقه مستقر کرده‌ایم و این گروه‌ها دائماً رفتار ساختمان کویتی‌ها را پایش می‌کنند و خوشبختانه می‌توانیم بگوییم در حال حاضر تهدید جدی متوجه پاساژ کویتی‌ها نیست اما لازم است پس از آواربرداری با همکاری سازمان نظام مهندسی مرمت‌هایی در این ساختمان انجام شود.

وی در پاسخ به سوال تسنیم در خصوص انتقادات مطرح شده در نحوه عملیات آوار برداری، گفت: عملیات آوار برداری به صورت کاملا تخصصی و کارشناسی ادامه می‌یابد و این عملیات، عملیاتی نیست که کسی بتواند ادعا کند استانداردها در آن رعایت نشده چرا که این یک کار منحصر به فرد است و ما از تمام کارشناسان در بخش‌های مختلف کمک گرفتیم.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: من شخصاً از نظرات تمام کسانی که برای کمک به این عملیات اعلام آمادگی کرده بودند در اجرای مراحل آوار برداری استفاده کردم و تمام نظرات کارشناسی آنها را مد نظر قرار داده‌ام.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیواره بزرگ غربی پلاسکو مهار شد/ عملیات آواربرداری بر مبنای اصول کارشناسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..