تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش کاستا در بازی شماره 100 (عکس)

یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 22:212017-01-22ورزشي

دیگو کاستا، مهاجم اسپانیایی چلسی امشب هم موفق شد در جریان دیدار تیمش برابر هال سیتی گلزنی کند.

- 0 0 0 نظر به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیلی خبر ایران،دقایقی پیش چلسی با 2 گل در خانه از سد هال سیتی گذر کرد تا با 8 امتیاز اختلاف، بخت اول قهرمانی در لیگ برتر لقب بگیرد.

دیگو کاستا در ثانیه های پایانی نیمه اول موفق شد روی پاس موسس گل اول چلسی را به ثمر برساند تا جایگاه خود را در صدر جدول آقای گل لیگ برتر مستحکم تر کند.

گل امروز کاستا، پنجاه و یکمین گل این مهاجم 28 ساله اسپانیایی در صدمین بازی وی در لیگ برتر با پیراهن آبی ها بود.

کاستا در سال 2014 و از اتلتیکو مادرید با درخواست مورینیو به چلسی پیوست و در هفته های اخیر اخبار زیادی مبنی بر تمایل وی به جدایی و مهاجرت به چین به گوش رسیده است.

ورزش سه
کلید واژه ها: کاستا - لیگ برتر - دیگو کاستا - اسپانیایی - چلسی - هال سیتی - اتلتیکو مادرید - موفق - بازی - سیتی - اتلتیکو - قهرمانی - مورینیو - پیراهن - مادرید - مهاجرت - سال 2014 - اخبار - امروز - دیدار - جدایی - گزارش - ورزش - خانه - جدول




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش کاستا در بازی شماره 100 (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..