تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان 172 نفر از مردم گرفتار در سیلاب سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 172 نفر از مردم شهرستان های دلگان و کنارک واقع در جنوب استان که گرفتار سیلاب شده بودند اسکان داده شدند.

اسکان 172 نفر از مردم گرفتار در سیلاب سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسول راشکی با بیان اینکه بارندگی های شدید سه روز گذشته در جنوب سیستان و بلوچستان سبب جاری شدن سیلاب شد اظهار داشت: نیروهای امدادی هلال احمر در این مدت 33 خانوار شامل 172 نفر را در 10 روستای شهرستان دلگان و بخش هایی از شهرستان کنارک در چادر اسکان اضطراری دادند.

وی ادامه داد: 26 باب چادر، 192 قوطی کنسرو، 9 شعله والور، 24 تخته موکت، 80 تخته پتو و400 کیلوگرم برنج از جمله کالاهای توزیع شده در میان مردم گرفتار سیلاب استان بوده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: 51 نیروی امدادی در قالب 13 گروه با هفت خودرو در این حوادث به آسیب دیدگان امدادرسانی کردند.

راشکی گفت: نیروهای هلال احمر با توجه به ادامه بارندگی ها در حالت آماده باش کامل بسر می برند.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با تمام توان آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران و آسیب دیدگان حوادث و سوانح احتمالی است.

به گزارش هواشناسی سیستان و بلوچستان، تا اواخر وقت امروز یکشنبه رگبارهای متوسط و به نسبت سنگین باران و گاهی رعد و برق در جنوب غرب و ارتفاعات مرکزی استان رخ می دهد و همچنان شرایط برای آبگرفتگی معابر و جاری شدن موقتی سیلاب وجود دارد و روز دوشنبه در برخی نقاط نواحی مرکزی سیستان و بلوچستان وزش باد از سمت جنوب غرب شدید است.

با تقویت جریانات مرطوب جنوبی روزهای دوشنبه و سه شنبه در جنوب، سواحل و برخی نقاط مرکزی استان بارش های سنگین و همراه با رعد و برق و تندباد شدید پیش بینی می شود.

در این مدت شدت بارش ها برای شهرستان های کنارک، چابهار، نیکشهر، فنوج، ایرانشهر، بزمان، دلگان و خاش، قصرقند، سرباز، مهرستان، سیب و سوران و سراوان است و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان 172 نفر از مردم گرفتار در سیلاب سیستان و بلوچستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..