تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین هت تریک قوچان نژاد در اروپا/هیرنفین شکست خورد+فیلم

هیرنفین با وجود هت‌تریک قوچان نژاد مهاجم ایرانی خود در دیدار مقابل آیندهوون شکست خورد.

قوچان نژاد هت تریک کرد/هیرنفین شکست خوردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛تیم‌های پی‌اس‌وی آیندهوون و هیرنوین امشب (یکشنبه) در آخرین بازی هفته نوزدهم اردویژه هلند به مصاف هم رفتند که این جدال حساس و پرگل با  پیروزی 4 بر 3 تیم آیندهوون خاتمه یافت.

رضا قوچان‌نژاد، ملی‌پوش ایرانی تیم هیرنوین 3 گل تیمش را در این دیدار وارد دروازه آیندهوون کرد. 

قوچان‌نژاد با این 3 گلی که به ثمر رساند 12 گله شد و در کنار یورگنسن از فاینورد با 12 گل در صدر برترین گلزن لیگ هلند قرار دارد.

تیم‌های آیندهوون و هیرنوین در پایان هفته هفدهم اردویژه هلند با امتیازهای 40 و 32 رتبه‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین هت تریک قوچان نژاد در اروپا/هیرنفین شکست خورد+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..