تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال انتشار آلبوم زندوکیلی در نیمه بهمن ماه

«رویای بی تکرار» عنوان آلبوم جدید زندوکیلی است که احتمالا بزودی منتشر می‌شود.

ابراز امیدواری زند وکیلی برای انتشار آلبومش تا نیمه بهمن ماهعلی زند وکیلی خواننده جوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین آلبومش گفت: آلبوم «رویای بی‌تکرار»  دوازده قطعه دارد که از ساخته‌های خودم، علیرضا افکاری و برادرم محمد است. در واقع با تیم خودمان تنظیم، ساخته و پرداخته شده است. اعلام تاریخ سخت است ولی امیدوارم تا ده بهمن ماه این آلبوم منتشر شود.

وی همچنین درباره ارزیابی خود از کنسرتش در جشنواره موسیقی فجر اظهار داشت: بسیار خوب بود. حامیان اصلی ما، مردم خوبمان هستند. خدا را شکر استقبال خوب بود و شور و حالی که از مخاطبین دریافت کردم، بسیار عالی بود. امیدوارم همیشه این اتفاق بیفتد و ادامه داشته باشد. 

انتهای پیام/
 
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال انتشار آلبوم زندوکیلی در نیمه بهمن ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..