تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردی که نام فرزندش را ترامپ گذاشت

مردی به دلیل علاقه بسیار به ترامپ، نام فرزندش را ترامپ گذاشت.

مردی که نام فرزندش را ترامپ گذاشتبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مردی از اهالی کردستان عراق، نام فرزندش را ترامپ گذاشت.

"حسن جمیل" 25 ساله در حالی که هیچ چیز از زبان انگلیسی نمی داند، با علاقه تمام، به سخنرانی های ترامپ گوش می دهد و معتقد است؛ نحوه صحبت کردن ترامپ به گونه ای است که می توان پی به منظورش برد.

"جمیل" که یکی از نیروهای پیشمرگه کردستان است از انتخاب چنین اسمی برای فرزندش ابراز خوشحالی می کند و می گوید: از انتخاب نام یک تاجر موفق برای فرزندم خوشحال هستم و دوست ندارم نام فرزندم را تغییر بدهم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردی که نام فرزندش را ترامپ گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..