تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو مصدوم بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز شهری در عجب شیر

به گزارش افکارنیوز،

محسن قادری مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان عجب شیر گفت: بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز شهری یک مغازه الکتریکی تخریب و دو نفر روانه بیمارستان شد.

وی افزود: این حادثه درحوالی ساعت 12.30 در داخل شهر عجب شیر اتفاق افتاد که ماموران آتش نشانی و آمبولانس 115 به همراه نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان عجب شیر بیان کرد: علت وقوع حادثه انفجار نشت گاز شهری از بخاری مغازه بود که انفجار باعث تخریب مغازه شد و موجب شکستگی شیشه های مغازه های اطراف این مغازه شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله پس از انفجار و ورود همکاران به محل حادثه، آتش نشانان اقدام به اطفای حریق و نجات جان پدر و پسر حادثه دیده کردند و در نهایت این دو نفر که دچار آسیب دیدگی شده بود توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان اعزام شد.

وی افزود:این پدر و پسر که در اثر انفجار ، دچار سوختگی سطحی دست و صورت شده بودند تحت درمان در بیمارستان عجب شیر قرار گرفتند وحال آنان خوب گزارش شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو مصدوم بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز شهری در عجب شیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..