تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال وقوع حادثه پلاسکویی دیگر در اندازه بجنورد

به گزارش افکارنیوز،

محمد حسن شادمهر، عضو هیئت رئیسه شورای شهر بجنورد شب گذشته در جلسه رسمی شورای شهر بجنورد با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اینکه کارشناسان رسمی دادگستری استان بر تخریب بنای این ساختمان نامستحکم رای داده اند، از حدود یک سال و نیم گذشته نیز برای رسیدگی به موضوع این ساختمان درخواست پیگیری کرده ایم که تاکنون هیچ گونه رسیدگی انجام نشده است. وی با ابراز تاسف از اینکه در این ساختمان حتی نکات ایمنی از جمله استقرار کپسول های آتش نشانی نیز رعایت نشده است، عنوان کرد: شهردار پاسخ دهد که چرا به این موضوع رسیدگی نمی شود.

شادمهر تصریح کرد: اگر اتفاقی رخ دهد، چه کسی پاسخ گو خواهد بود؟

وی خاطر نشان کرد: نمی دانم پشت این موضوع چیست و چرا نسبت به رسیدگی به موضوع این ساختمان مسامحه می شود.

جمشید گریوانی، رئیس کمیسیون زیست و خدمات شهری شورای شهر بجنورد نیز فقدان نردبان در آتش نشانی بجنورد را یکی از کمبودهای بسیار مهم سازمان آتش نشانی شهرداری بجنورد برشمرد و گفت: با توجه به اینکه برخی از ساختمان های استان بلند مرتبه هستند خرید این نردبان بسیار ضروری است.

گریوانی با تصریح بر این مطلب که سال ها است خواستار خرید این نردبان برای سازمان آتش نشانی بجنورد بوده ایم، اعلام کرد: این سازمان سال گذشته از استانداری خواستارهمیاری برای خرید این نردبان شد.

وی خاطر نشان کرد: استانداری اعلام کرده بود که 50 درصد از هزینه خرید این نردبان را می پردازد اما تاکنون این همیاری محقق نشده است.

حسین پیلتن، رئیس شورای شهر بجنورد نیز ضمن تسلیت وقوع حادثه پلاسکو و شهادت قربانیان این حادثه، اعلام کرد: برای خرید نردبان برای سازمان آتش نشانی بجنورد با نهاد رهبری، نمایندگان مجلس، وزارت کشور و سازمان بازرسی کشور مکاتباتی داشته ام تا ان شاء الله خرید آن محقق شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال وقوع حادثه پلاسکویی دیگر در اندازه بجنورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..