تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشه گوشه جهان، مخالف با ترامپ +تصاویر

زنان در سراسر جهان مخالفت خود را با برپایی راهپیمایی نشان دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، زنان مخالف ترامپ در سراسر جهان به دلیل سخنرانی‌های او راهپیمایی برپا کردند و مخالفت خود را با وی نشان داده‌اند که این راهپیمایی‌ها از لندن، در جلوی در سفارت آمریکا آغاز شد و در شهرهایی مانند واشنگتن، برلین و شهرهای دیگر آمریکا و کشورهای دیگر برگزار شد که روی هم رفته 600 راهپیمایی بر علیه این رئیس جمهور تشکیل شد. گوشه گوشه جهان، مخالف با ترامپ +تصاویر گوشه گوشه جهان، مخالف با ترامپ +تصاویر گوشه گوشه جهان، مخالف با ترامپ +تصاویر گوشه گوشه جهان، مخالف با ترامپ +تصاویر گوشه گوشه جهان، مخالف با ترامپ +تصاویر گوشه گوشه جهان، مخالف با ترامپ +تصاویر گوشه گوشه جهان، مخالف با ترامپ +تصاویر گوشه گوشه جهان، مخالف با ترامپ +تصاویر گوشه گوشه جهان، مخالف با ترامپ +تصاویر گوشه گوشه جهان، مخالف با ترامپ +تصاویر

در این راهپیمایی اما زنان برگزار کننده تنها نبودند و افراد مشهوری از سناتورهای آمریکایی، بازیگران مشهور هالیوود و خواننده‌های محبوب و سرشناس هم در کنار زنان به راهپیمایی پرداختند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشه گوشه جهان، مخالف با ترامپ +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..