تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقه بررسی آنر 6X توسط کاربران؛ کمپینی تبلیغاتی یا حرکتی خلاقانه؟

آنر به عنوان یکی از زیرمجموعه های فعال در شاخه موبایل های اقتصادی و عامه پسندتر هوآوی، به خوبی جایگاه خودش را در دل علاقه مندان به صنعت تلفن های هوشمند پیدا کرده و قصد دارد همین سیاست را ادامه دهد.

همانطور که می دانید جدیدترین موبایل این شرکت تحت عنوان آنر 6X اواخر مهر ماه معرفی شد و مدتی بعد پای به بازار کشور چین گذاشت.

اما هوآوی برای عرضه این تلفن هوشمند در کشورهای اروپایی برنامه ویژه ای را تدارک دیده و به جای گرد هم جمع کردن تعداد بی شماری از متخصصین، منتقدین و رسانه ها، در نظر دارد دیدگاه هایی عمومی تری از کاربرانش دریافت نماید.

در واقع طی این برنامه پنج کاربر منتخب برند آنر فرصتی یک هفته ای خواهند داشت تا با موبایل 6X کار کرده و نظرات کاربردی و تجربی خود را در مورد عملکرد، باتری، دوربین و غیره یادداشت برداری کنند.

پس از آن هم یک هفته دیگر مهلت دارند تا نتایج و دیدگاه های نهایی خود را جمع آوری کرده و به سمع مدیران آنر برسانند؛ جمع بندی این فرآیند در مرحله آخر در وب سایت شرکت تولید کننده منتشر خواهد شد.

اما نکته جالب توجه و البته بحث برانگیز این ماجرا جایی است که پس از اتمام برنامه تنها یکی از کاربران مذکور شانس این را خواهد داشت تا موبایل آنر 6X را نزد خود نگاه داشته و به نوعی برنده ماجرا باشد.

این برنامه در نگاه اول جذاب و تحسین برانگیز به نظر می رسد، اما با نگاهی دقیق تر می توان دید که در هر صورت برند یاد شده هدیه ای را برای بهترین بررسی انتخاب کرده و همین مسئله، شرکت کنندگان را از تشریح یک بررسی بی طرفانه باز می دارد.

طبیعتاً کاربری که از دستگاه انتقاد کند برنده نخواهد بود؛ از طرفی هرگز نمی توان اعلام نظر یک «هوادار» را بدون بروز جانب داری و منصفانه دانست.

بنابراین می توان دریافت که برنامه ای که آنر ترتیب داده، بیشتر شبیه به یک کمپین تبلیغاتی برای بازاریابی بهتر موبایل جدیدش است تا یک حرکت خلاقانه برای دسترسی به بررسی های عمومی از سوی کاربران.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقه بررسی آنر 6X توسط کاربران؛ کمپینی تبلیغاتی یا حرکتی خلاقانه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..