تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرود اضطراری پرواز استانبول در فرودگاه کرمانشاه

یک منبع آگاه اعلام کرد: پرواز کویت به استانبول به دلیل نقص فنی در فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه به زمین نشست.

 این فرد مطلع شامگاه یکشنبه شب افزود: این هواپیما از نوع ایرباس 320 و متعلق به شرکت هواپیمایی ترکیش ایر است.


وی اظهار کرد: این هواپیما که از کویت به مقصد استانبول در حال حرکت بود، ساعت 2 و 10 دقیقه بامداد امروز دچار نقص فنی شد و از فرودگاه اشرفی کرمانشاه درخواست فرود اضطراری کرد.
این منبع آگاه عنوان کرد: مسافران این پرواز پس از فرود هواپیما به هتل منتقل شده اند و در انتظار پرواز جایگزین برای سفر به استانبول هستند.


وی عنوان کرد: هواپیمای جایگزین این پرواز اکنون از مقصد ترکیه به طرف کرمانشاه حرکت کرده و مسافران این پرواز امشب راهی ترکیه می شوند.


این منبع آگاه اعلام کرد که متخصصان فنی هواپیما به همراه قطعات یدکی نیز به کرمانشاه می آیند و کار تعمیرات هواپیمای ایرباس 320 را در فرودگاه کرمانشاه انجام می دهند.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرود اضطراری پرواز استانبول در فرودگاه کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..