تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوریه: با ترکیه مذاکره نخواهیم کرد

به گزارش سرویس بین الملل جام نیـوز، بشار جعفری، نماینده سوریه در سازمان ملل که ریاست هیات سوری را در مذاکرات صلح قزاقستان برعهده دارد، گفته است که این مذاکرات تنها بین دولت سوریه و احزاب سوری انجام می‌شود و هیچ گفتگویی بین سوریه و ترکیه انجام نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه، جعفری گفته است: "ترکیه تمامیت ارضی و حاکمیت ملی سوریه را نقض کرده و به گروه‌های تروریستی کمک و از حل و فصل مسالمت‌آمیز بحران جلوگیری می‌کند."

قرار است مذاکرات صلح سوریه روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۳ و ۲۴ ژانویه ( ۴ و ۵ بهمن) در شهر آستانه پایتخت قزاقستان برگزار شود.

به گفت جعفری نکات مهم در دستور جلسه این نشست شامل تحکیم آتش‌بس و رسیدن به زمینه‌های مشترک در زمینه مقابله با تروریسم است.

به گزارش بی بی سی، دولت سوریه در حالی بر سر میز مذاکره می‌نشیند که از پیروزی تازه‌اش در شهر حلب روحیه گرفته و دست بالارا دارد.

مذاکرات فردا که اولین نشست درباره آینده سوریه در سال جاری است، با حمایت روسیه، ترکیه و ایران برگزار می‌شود.

آمریکا هم در پاسخ به دعوت روسیه برای شرکت در این مذاکرت روز گذشته اعلام کرد که تنها سفیر این کشور در قراقستان را به این نشست می‌فرستد.

استفان دی میستورا، نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه هم که به آستانه رفته، این مذاکرات را ابتکاری خوب توصیف کرده است.

دی میستورا ابراز امیدواری کرد که نشست آستانه بتواند برگفتگوهایی که قرار است در ماه آینده در ژنو برگزارشود، تاثیری مثبت داشته باشد.

106




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوریه: با ترکیه مذاکره نخواهیم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..