تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملکرد اقتصادی دولت مورد انتقاد است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از صومعه سرا، آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان صومعه سرا عصر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در صومعه سرا برگزار شد.

در این مراسم که با حضور استاندار گیلان و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد علی فتح الهی به‌عنوان سرپرست فرمانداری صومعه سرا و حسین اسمعیل پور فرماندار سابق صومعه سرا به‌عنوان سرپرست فرمانداری فومن منصوب شد.

استاندار گیلان در این مراسم با اشاره به حضور خود در ساختمان حادثه دیده پلاسکو اظهار داشت: بنده با حضور خود در آنجا شاهد زحمات بی‌دریغ آتش‌نشانان بودم و از همین‌جا به روح پرفتوح شهدای آتش‌نشان درود می‌فرستم.

محمدعلی نجفی با بیان اینکه ما باید به مردم خدمات رسانی داشته باشیم و آمار و ارقام در این شهرستان گویای این است که در کنار هم به توفیقات خوبی دست یافته‌ایم گفت: این شهرستان در بخش‌های کشاورزی، تسطیح اراضی و صنوبرکاری بسیار موفق عمل کرده است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و سخنان رئیس جمهور اظهار کرد: در جامعه ما دوقطبی نداریم و ما باید وحدت را لازمه کار خود داشته باشیم زیرا بهترین مردم را داریم.

نماینده مردم صومعه سرا نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تمامی تلاش خود را برای دفاع از امام شهدا، شهدا، رهبری و حیثیت دولت به کار خواهیم بست گفت: در زمینه اقتصادی از دولت انتقاد دارم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در شرایط فعلی باید حرمت دولت را حفظ کرده و از زحمات این دولت خدمتگزار تقدیر کنیم افزود: از همه روسای ادارات می‌خواهم که حرمت خود راحفظ کنند زیرا  بنده هیچگاه در کار روسای ادارات دخالت نمی‌کنم ولی اگر از سوی رئیس اداره‌ای تخطی صورت پذیرد شدیداً برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بنده 6 ماه است که در مجلس حضور دارم اما به اندازه 30 سال در پیشرفت پروژه‌های عمرانی عملکرد داشته‌ام گفت: بنده نمایندگی را هیچگاه برای امیال شخصی نخواسته‌ام و همه تلاش خود را برای توسعه هرچه بیشتر این شهر به کار خواهم بست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملکرد اقتصادی دولت مورد انتقاد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..