تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقه وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی با موضوع اقتصاد مقاومتی

13920213000098_PhotoA مسابقه اقتصاد مقاومتی با محوریت اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در بستر فضای مجازی و در دو بخش وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.
به گزارش فاوانیوز به نقل از فارس، مسابقه اقتصاد مقاومتی با محوریت اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در بستر فضای مجازی در دو بخش وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.
کاربران فضای مجازی برای شرکت در این مسابقه باید طبق موضوعات مورد نظر جشنواره در بستر سرویس وبلاگ نویسی و شبکه اجتماعی تبیان، مطالب تولیدی خود را منتشر کنند. موضوعات پیشنهادی این مسابقه عبارتند از :
– نقش اقتصاد مقاومتی در بهبود وضعیت اقتصادی کشور چیست؟
– اقتصاد مقاومتی چقدر در زندگی شما تاثیر داشته است؟
– دیدگاه خودتان را در مورد اقتصاد مقاومتی و روش های پیاده سازی هرچه بهتر آن در جامعه بنویسید.
به بیشترین امتیاز جوایز نقدی اهدا می شود. زمان شرکت در این مسابقه تا ۲۰ اسفندماه سال جاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقه وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی با موضوع اقتصاد مقاومتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..