تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جی.کی.رولینگ نسبت به شایعه سه‌گانه جدید هری‌پاتر!

واکنش جی.کی.رولینگ نسبت به شایعه سه‌گانه جدید هری‌پاتر!

به‌تازگی، شایعاتی مبنی بر ساخت یک سه‌گانه جدید از مجموعه پرطرفدار هری‌پاتر به گوش می‌رسد. اما حالا جی.کی.رولینگ، خالق این مجموعه نسبت به این شایعات واکنش نشان داده است. با تک‌شات و جزئیات خبر همراه باشید.

 

مطمئنا بسیاری از طرفداران هری پاتر و دنیای جادویی آن، دلشان برای عرضه یک فیلم دیگر از این سری تنگ شده و اکران فیلم «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» که یک مجموعه فرعی از این سری محسوب می‌شود تا حدی خواسته‌های طرفداران را برطرف کرده است. با این حال، هیچگاه این مجموعه نمی‌تواند جای شخصیتی مثل هری‌پاتر را میان پاترهد ها بگیرد، ولی یک سری شایعات مبنی بر ساخت یک سه‌گانه جدید از هری‌پاتر چند وقتی است که به گوشمان می‌خورد.

 

جی.کی.رولینگ در صفحه توییتر شخصی خودش با صراحت اعلام کرد که آنها هیچ برنامه‌ای برای عرضه یک فیلم بر اساس آخرین نمایش تئاتر از هری‌پاتر به نام «هری‌پاتر و فرزند طلسم شده» ندارند.

 

من می‌دانم که بسیاری از هواداران منتظر دلایلی برای خوشحال شدن هستند اما باید بگویم که هیچ‌گونه شایعه درباره ساخت یک سه‌گانه از "فرزند طلسم شده" صحت ندارد.

 

حال طرفداران هری‌پاتر باید در آینده منتظر چهار قسمت دیگر از مجموعه فرعی هری‌پاتر با نام «جانوران شگفت انگیز» باشند که هر چهار قسمت به کارگردانی دیوید یتس، کارگردان قسمت نخست و تعداد زیادی از فیلم‌های هری پاتر، تولید و اکران خواهد شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جی.کی.رولینگ نسبت به شایعه سه‌گانه جدید هری‌پاتر!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..