تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگيري كلاهبردار ميلياردي در گرگان

كلاهبردار ميلياردي در گرگان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ رئيس پليس آگاهي گلستان گفت: پس از دریافت گزارشات مردمی كه يك زن و مرد در گرگان گوشي هاي موبايل گرانقيمت و با ارزش را به قيمت گوشي هاي كاركرده و دست دوم می فروشند، بلافاصله با احتمال سرقتي بودن این گوشي ها، موضوع در دستوركار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مجتبي مروتي افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي و كنترل چندروزه مسيرهاي تردد آنان، سرانجام دیروز اين زن و مرد  در حالي كه حدود 50 دستگاه گوشي تلفن همراه را با خود حمل مي كردند، دستگير شدند.

وی ادامه داد: با تحقيقات صورت گرفته مشخص شد  مرد جوان همراه اين زن  كه به عنوان مظنون اصلي تحت مراقبت قرار گرفته بود، يكي از كلاهبردارهاي حرفه اي بوده و به اتهام چندين فقره جعل و كلاهبرداري به ارزش 12 ميليارد ريال در ورامين تحت تعقيب ماموران پليس بوده است.

رئيس پليس آگاهي گفت: متهمان پس از دستگيري جهت ادامه تحقيقات تحويل ماموران پليس آگاهي تهران شدند.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگيري كلاهبردار ميلياردي در گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..