تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش استانداری اردبیل به ž

ساعت: 18:48 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013958

استانداری اردبیل در کمتر از دو ساعت از انتشار یک خبر، صفحه مربوط به مشخصات معاون سیاسی را در سایت خود حذف و اصلاح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، ساعتی پیش "سبلان‌ما" در خبری اعلام کرده بود که از زمان انتصاب ناصر نصیری به سمت معاون سیاسی استاندار اردبیل، هیچ خبری درباره طاهر شریفی، معاون سیاسی سابق استاندار و مسئولیت او منتشر نشده است و پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، کماکان طاهر شریفی را به عنوان معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری معرفی می‌کند و نامی از ناصر نصیری در سایت رسمی استانداری وجود ندارد.

استانداری اردبیل در واکنشی سریع به این خبر، دقیقا در کمتر از دو ساعت صفحه مربوط به مشخصات معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار را اصلاح و با حذف اطلاعات مربوط به معاون سابق، اطلاعات ناصر نصیری معاون جدید را در این صفحه بارگذاری کرد.

صفحه مربوط به ساعت 11:30 امروز

 

همان صفحه پس از دو ساعت

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش استانداری اردبیل به ž»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..