تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رابطه آمریکا با مصر و عربستان چگونه خواهد شد؟

به گزارش روزنامه رای الیوم، «عبدالمنعم سعید» کارشناس و متخصص حوزه روابط کشورهای عربی و آمریکا در سومین روز از ورود رسمی ترامپ به کاخ سفید با ارزیابی مواضع جدید آمریکا گفت که سیاست واشنگتن در منطقه خاورمیانه و به ویژه در برابر عربستان و مصر تغییر خواهد کرد.


وی افزود: کشورهای حوزه خلیج فارس باید خود را آماده کنند، چرا که ترامپ در دوره ریاست جمهوری اش دیگر به طور یک طرفه از این کشورها حمایت نخواهد کرد و مناسبات عربستان- آمریکا نیز مانند قبل گرم و صمیمی نخواهد بود.


این کارشناس مصری معتقد است که ترامپ همچنین به طور مستقیم وارد بحران لیبی نخواهد شد و با روسیه برای حل بحران سوریه همکاری خواهد کرد.


این سیاستمدار مصری افزود: ترامپ در دوره آتی توجه خود را بر شرق آسیا و کره شمالی متمرکز خواهد کرد که منجر به ایجاد کشمکش میان رئیس جمهوری و موسسات در آمریکا خواهد شد.


روابط آمریکا و عربستان سعودی طی ماه های اخیر به دلیل مواضع و سیاست های متفاوت دو کشور به ویژه بر سر مسائلی چون پرونده سوریه و اختلاف مواضع دو کشور در آن، برنامه هسته ای ایران و همچنین نقش عربستان در حملات تروریستی 11 سپتامبر رو به سردی نهاد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رابطه آمریکا با مصر و عربستان چگونه خواهد شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..