تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایوبی در بازدید از ستاد جشنواره: نباید دبیرخانه را برای مشکل بلیت‌ها سرزنش کرد

ایوبی در بازدید از ستاد جشنواره: نباید دبیرخانه را برای مشکل بلیت‌ها سرزنش کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی از ستاد برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر بازدید کرد.

رییس سازمان سینمایی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف ستاد برگزاری جشنواره، با مسئولان بخش‌های مختلف به گفت‌وگو پرداخت و در جریان فعالیت‌های انجام شده قرار گرفت.

ایوبی همچنین در نشستی با حضور محمد حیدری دبیر سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر و سایر مدیران ستادی جشنواره، درباره محور فعالیت‌های پیش‌روی جشنواره به بحث و تبادل‌نظر پرداخت و در جریان روند پیش‌فروش سینماهای مردمی و چگونگی دستیابی مردم به بلیت‌های این دوره از جشنواره قرار گرفت.

رییس سازمان سینمایی در این دیدار گفت: «آنچه مطمئنم و از نزدیک شاهد بودم، این است که امسال تمامی تلاش ما و دبیرخانه جشنواره فیلم فجر بر این بود تا از تمامی ظرفیت سینماها استفاده کنیم و آنها را در اختیار مردم قرار دهیم. برخلاف سال‌های گذشته که تعداد زیادی بلیت مهمان داشتیم، امسال تمامی بلیت‌های مهمان را حذف کردیم و به حداقل ممکن کاهش دادیم.»

او ادامه داد: «امسال قرار بود سامانه فروش بلیت اینترنتی در سراسر کشور فعالیت کند، در حالی که سامانه‌های گذشته فقط به تهران محدود می‌شد. دبیرخانه جشنواره برای انجام این کار با یک شرکت معتبر هماهنگ کرد و نمی‌توان برای این اتفاق دبیرخانه را سرزنش کرد، اما به هر حال، این اتفاق ناخواسته افتاد که باعث تأسف همه ما است و تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا جشنواره فیلم فجر، نهایت رضایت را برای مردمی که سینما با انرژی آنها پیش می‌رود و موفقیت کسب می‌کند، بر آورده سازد.»

او در پایان ضمن ابراز امیدواری بیان کرد: «امیدوارم در روزهای باقی مانده جشنواره فیلم فجر بتواند با فیلم‌های موفقی میزبان مردم باشد تا این اتفاق ناخواسته جبران شود.»

سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایوبی در بازدید از ستاد جشنواره: نباید دبیرخانه را برای مشکل بلیت‌ها سرزنش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..