تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی فولاد خوزستان: در مقابل ذوب آهن تیم دست و پا بسته ای نخواهیم بود

به گزارش ایرنا نعیم سعداوی یکشنبه در کنفرانس مطبوعاتی روز پیش از بازی دو تیم فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در اهواز ضمن تسلیت حادثه ساختمان پلاسکوی تهران اظهار داشت: تلاش و فداکاری ماموران آتش نشانی مثال زدنی است.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بازی پیش روی این تیم افزود: ذوب آهن از بازیکنان بسیار خوبی بهره می برد و در هفته های اخیر روند نتیجه گیری خوبی داشته است.
وی با اشاره به این که بازی بسیار دشواری مقابل ذوب آهن خواهیم داشت، عنوان کرد: حریف به لحاظ بدنی بسیار آماده است و شرایط خوبی در جدول دارد اما باید بگویم که در مقابل آن ها دست و پا بسته نخواهیم بود.
سعداوی در خصوص شکست هفته قبل تیمش مقابل پرسپولیس گفت: هفته گذشته مستحق چنین شکستی نبودیم اما در این بازی به دنبال جبران اتفاقات هفته گذشته هستیم تا دل هواداران را شاد کنیم.
وی افزود: تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا با ارائه یک بازی با کیفیت و تماشاگرپسند با دست پر به اهواز برگردیم.
دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان فردا دوشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.
ذوب آهن با کسب 29 امتیاز در جایگاه سوم و فولاد با کسب 23 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند.
شبک **6002 **1917**خبرنگار: پارسا شاکری **تنظیم: کبری آقازری**انتشار دهنده:سید محمد باقر نوربخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی فولاد خوزستان: در مقابل ذوب آهن تیم دست و پا بسته ای نخواهیم بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..